www.krolevets.com/forum www.krolevets.com/forum
Все про життя Кролевця. Приєднуйтеся!

www.krolevets.com


 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Дошка оголошень на сайті Кролевця
Cьогодні: четвер березня 28, 2024 6:55 pm
www.krolevets.com/forum


Реклама на сайті Кролевця! - www.krolevets.com
Курсы НБУ
Матеріальна частина

 
Нова тема   Відповісти    www.krolevets.com/forum -> Велосипедні тури у Кролевці та навколо (ФОТО)
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Volodymyr
Site Admin


З нами з: 06.06.06
Повідомлень: 469
Звідки: Кролевець

ПовідомленняНаписане: четвер травня 21, 2009 8:02 am    Тема повідомлення: Матеріальна частина Відповісти цитуючи

*
Тут - про ремонт та обслуговування. Обговорення велосипедів та їх компонентів.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
bikemaster



З нами з: 06.04.09
Повідомлень: 56
Звідки: м.Кролевець

ПовідомленняНаписане: четвер червня 10, 2010 2:16 pm    Тема повідомлення: Вибір велосипеда Відповісти цитуючи

Вибір велосипеда

Отже, ви вирішили придбати велосипед. Можливо, перший в цьому житті. Або кілька років тому ви вже каталися на вітчизняних велосипедах (Україна, Салют, Кама).

Відкладена деяка сума грошей, ви йдете в магазин, і виявляєте, що:

У магазині є величезний вибір велосипедів.

Майже всі велосипеди сильно схожі один на одного (не рахуючи відмінностей в кольорі рами і наклейках на ній)

Ціни на ці велосипеди відрізняються, і дуже сильно. Наприклад, найдешевша модель може коштувати одну тис.грн, а найдорожча - вісімдесят (а то і дорожче). І продавець в магазині чесно пояснить вам, що саме потрібно брати, тому що (далі можуть слідувати дуже навіть переконливі аргументи). І це буде чиста правда (тільки, можливо, не вся). Після відвідин магазина будь-яка розсудлива людина подумає, що за ті ж гроші краще придбати автомобіль ...

А на речовому ринку через дорогу продаються велосипеди приблизно такі ж, як у магазині, але при цьому значно дешевше (там найдорожчий велосипед може коштувати дві-три тис.грн). І продавець на ринку пояснить вам, що магазин встановлює націнки, а фірма, яка торгує на ринку, працює безпосередньо з виробником. І це теж буде чиста правда (тільки знову ж таки, не вся)

Правда полягає в тому, що жоден продавець не може знати, що саме вам потрібно. Він може знати лише, що ви хочете купити, і яку суму грошей маєте в своєму розпорядженні. Грамотний продавець, звичайно, може скоректувати ваші вимоги і запропонувати те, що насправді потрібно саме вам. Але найчастіше можна зустріти продавця, завдання якого тільки в тому й полягає, щоб впарити покупцю товар. У результаті ви можете заплатити чималі гроші за ті можливості, які ніколи не будуть затребувані. Або навпаки, погнавшись за дешевизною, придбаєте річ, яка не задовольняє вашим вимогам. Потім доведеться пригадати, що скупий платить двічі.

Рекомендації покупцеві
Купівля (не тільки велосипеда) повинна бути обдуманої і зваженою. Головний принцип - розумна достатність. Тобто, купуємо те, що потрібно, за найменшу ціну.

А сучасний велосипед - машина складна, і підходити до покупки треба серйозно. Майже так само, як при покупці автомобіля. Хоча б тому, що велосипед - це теж транспортний засіб.

Отже, що таке - ідеальний велосипед. Ось його відмітні ознаки -

· Велосипед повинен бути легким (тому що іноді його доведеться носити на собі)

· Велосипед повинен бути міцним і надійним (щоб не займатися ремонтом після кожної поїздки)

· Велосипед повинен бути ремонтопридатним (щоб запчастини можна було купити у вашому місті)

· Велосипед повинен бути легко керованим (щоб можна було їхати по вузькій звивистій стежці)

· Велосипед повинен бути стійким і безпечним (щоб його не водило з боку на бік)

· Велосипед повинен бути швидким і пріємістим (щоб на ньому можна було швидко розігнатися).

· Велосипед повинен добре їхати по поганих дорогах (щоб не злізати з нього перед кожною калюжею)

· Велосипед повинен вам сподобатися. (Це - найважливіший критерій, бо тільки в цьому випадку катання доставляє задоволення)

Зрозуміло, що ідеального велосипеда в природі не існує. На кожному кроці з'являються суперечності і антагонізми. Наприклад, хочемо зменшити масу - але тоді зменшується міцність. Підвищуємо міцність, намагаючись не втратити у вазі - зростає ціна.

Зрозуміло, що будь-який вибір завжди є компромісом. Виробники велосипедів теж усвідомлюють цей факт, і випускають різні велосипеди для найрізноманітніших цілей. Який велосипед краще? Дивлячись для чого. Адже нікому не спадає на думку запитувати, який автомобіль краще - легковий або вантажний. І так зрозуміло, що це залежить від того, що ви збираєтеся возити на цьому автомобілі. Кому найкраще підійде, наприклад, автобус, а комусь цементовоз.


Типи велосипедів
І все-таки, який велосипед потрібно придбати саме вам?

Для здійснення усвідомленого вибору слід поставити собі кілька запитань, і спробувати визначити, що все-таки вам потрібно.

Як ви збираєтеся використовувати велосипед - для повсякденної їзди, або ж для заняття спортом? Тобто що вам потрібно більше - транспортний засіб, або ж спортивний снаряд?

За якими шляхами ви будете їздити частіше? За асфальтовим або грунтовим? Чи передбачаються ділянки повного бездоріжжя?

Що для вас більше важливо - швидкість на хорошій дорозі або прохідність на поганій?

Яким видом спорту ви плануєте займатися? (Прогулянки для здоров'я, туризм, крос - кантрі, фрірайд, даунхіл)?

Чи будете ви кататися взимку?

Скільки ви важите?

Як часто ви збираєтеся займатися обслуговуванням велосипеда (мастилом, регулюванням, ремонтом)

Яку суму грошей ви готові витратити на велосипед.

Оскільки ідеального велосипеда відразу для всіх не буває, виробники велосипедів конструюють різні моделі для різних споживачів.

Велосипеди для повсякденного використання.

Дорожній велосипед

Найпоширеніший тип велосипеда ще 10-15 років тому. Широко використовувані в нашій країні «Аїсти» і «України» - це дорожні велосипеди. Вони призначені, природно, для їзди по дорогах. На такому велосипеді можна їздити як по лісовій грунтовці, так і по асфальту. Дорожній велосипед можна використовувати в нескладних походах по рівнинній місцевості, коли велика частина маршруту проходить по асфальтових і грунтових дорогам.Одним з недоліків дорожнього велосипеда - він займає досить багато місця в міській квартирі. Але за містом, для поїздок на рибалку і за хлібом в сусіднє село, такий велосипед буде кращим вибором.

Зазвичай такі велосипеди мають закриту раму, зварену із сталевих труб. Верхня труба розташована горизонтально, або трохи нахилена назад.

Дорожнє кермо має підняті вгору рукоятки, це забезпечує високу посадку, зручну і безпечну для їзди по дорогах.

Розмір коліс - зазвичай 28 ", але можуть бути і меншого діаметру. Застосовуються покришки середньої товщини (40 - 42 мм) з протектором, що забезпечує хороше зчеплення з грунтом. Колеса мають, як правило, 32 або 36 спиць.

Ще кілька років тому багато дорожні велосипеди були одношвидкісними. Зараз у продажу з'явився широкий вибір багатошвидкісних моделей. Вони обладнані втулками з трещіточним механізмом вільного ходу (з молодших гірських груп, шосейних, або комфортних груп устаткування), або ж з планетарними передачами.

Сідло на такому велосипеді зазвичай широке і м'яке.

Комфортний велосипед

Це різновид дорожнього велосипеда, який покликаний підвищити комфорт для велосипедиста. Можливо, не варто було б виділяти його в окремий тип, скоріше це - маркетинговий прийом виробників. Комфортний велосипед - той же самий дорожній, але з деякими удосконаленнями передньої вилки (вона обладнана амортизатором). Іноді амортизатор вбудовують і в Підсідельний трубу. На такому велосипеді декілька комфортніше їхати по нерівній дорозі, тому його теж можна використовувати в нескладних походах.

Міський велосипед

Це різновид дорожнього велосипеда, призначеного для використання в основному в місті.

Якщо велосипед передбачається використовувати тільки в місті, для поїздок в магазин, на роботу, або для неспішних прогулянок по найближчому лісопарку, то має сенс купувати міський велосипед. Головним критерієм для велосипедів цього типу, служить компактність і простота обслуговування, а також безпека при русі по міських вулицях.

Міський велосипед може мати колеса меншого діаметру (від 26 до 20 "), і відкриту раму (без верхньої труби), яку на багатьох моделях велосипедів можна складати. Але для збереження міцності рами доводиться збільшувати діаметр нижньої труби, що збільшує вагу велосипеда. Зате в складеному вигляді такий велосипед легко розміститься на будь-якому балконі і увійде до будь-якого ліфту і в багажник легкового автомобіля. Багато вузлів міських велосипедів виконані нерозбірними і необслуговуваними.

Рекомендації покупцеві.
Велосипеди, призначені для повсякденного використання, спочатку обладнані крилами, щитками ланцюга. Якщо на велосипеді встановлено декілька провідних зірочок, то щиток ланцюга замінюють захисним пластиковим кільцем (так званий чайнрінг - ChainRing), яке перешкоджає попаданню штанини в зірочки ланцюгової передачі, і оберігає одяг від забруднення. Це дозволяє їздити на такому велосипеді в звичайному одязі.
Як правило, велосипеди продаються з вже встановленим багажником.


Шосейний велосипед

Такий велосипед призначений для їзди тільки по дорогах з хорошим асфальтовим покриттям. На грунтову дорогу з таким велосипедом краще не виїжджати, зате по шосе на ньому можна розвивати швидкість, недосяжну для дорожнього велосипеда.

Зазвичай такі велосипеди мають закриту раму. Верхня труба розташована горизонтально, або трохи нахилена назад. Рама шосейного велосипеда має більш високу жорсткість при меншій масі, в порівнянні з рамою дорожнього велосипеда.

Кермо шосейного велосипеда має складну вигнуту форму (т.зв. роги), він забезпечує як високу посадку, зручну і безпечну для їзди по дорогах, так і низьку, з якою можна розвинути високу швидкість.

Шосейні колеса мають той же самий розмір, як і колеса дорожніх велосипедів, (зазвичай 28 "), але більш вузькі. Покришки застосовуються гладкі (з дрібним протектором) і тонкі (32-37 мм), що має зменшити опір коченню. Кількість спиць часто зменшують до 18 - 20, тому що для такого велосипеда міцність коліс не так важлива, як для дорожнього.

На шосейних велосипедах встановлюють безтормозні багатошвидкісні задні втулки з трещіточними механізмами вільного ходу. Спереду зазвичай встановлюють дві зірочки.

Гальма - на обидва колеса встановлюються гальма кліщового типу.

Шосейний велосипед, в порівнянні з дорожнім, має меншу масу, що дозволяє йому розвивати велику швидкість, але при цьому він не володіє міцністю дорожнього велосипеда.

Спортивно-туристичний (турінговий) велосипед

Це - різновид шосейного велосипеда, призначеного для багатоденних подорожей по дорогах з твердим покриттям.

На відміну від шосейного велосипеда, тут застосовується більш міцна рама (схожа на ті, що використовуються в дорожніх велосипедах). Часто передні вилки обладнуються амортизаторами.

Кермо - має складну вигнуту форму (т.зв. роги), він забезпечує як високу посадку, зручну і безпечну для їзди по дорогах, так і низьку, з якою можна розвинути високу швидкість.

Колеса дуже схожі на ті, що використовуються в дорожніх велосипедах - зазвичай діаметром 28 ". Застосовуються покришки середньої товщини (32 - 42 мм) з протектором, що забезпечує хороше зчеплення з грунтом. Колеса мають, як правило, 32 або 36 спиць.

Як і на шосейних, на туристичних велосипедах встановлюють підвісні багатошвидкісні задні втулки з трещіточними механізмами вільного ходу. Спереду зазвичай встановлюють дві або три зірочки. На обидва колеса встановлюються гальма кліщового типу.

Трековий велосипед

Цей велосипед призначений тільки для гонок по велотреку. Вся його конструкція розрахована на досягнення максимальної швидкості. Зокрема, у таких велосипедів колеса часто виконані монолітними (колесо зі спицями зустрічає більший опір повітря), можуть бути відсутніми гальма і механізм вільного ходу.

Крос-кантрійний (гірський) велосипед

Крос-кантрі - це гонки на велосипеді по бездоріжжю і по пересеченій місцевості. Велосипед для заняття цим видом спорту повинен мати високу міцність і прохідність при невеликій масі.

На відміну від дорожнього і шосейного велосипеда, у рами крос-кантрійного велосипеда збільшений дорожній просвіт, а верхня труба розташована під великим кутом. Передня вилка обладнана амортизатором. Часто такі велосипеди мають задні амортизатори.

Кермо крос-кантрійного велосипеда зазвичай пряме, або злегка зігнуте. Він забезпечує посадку, зручну і безпечну для їзди по бездоріжжю.

Для бездоріжжя колеса повинні мати високу жорсткість, тому їх розмір (в порівнянні з колесами дорожніх велосипедів) небагато зменшують (частіше всього 26 "). Широкі (1.5 - 2.2 ") покришки з крупним протектором повинні поліпшити зчеплення з в'язким і слизьким грунтом.

Привід - безтормозние багатошвидкісні задні втулки з трещіточними механізмами вільного ходу. Спереду зазвичай встановлюють три зірочки. Втулки, кареточні механізми мають захист від бруду.

Гальма - на обидва колеса встановлюються векторні гальма, останнім часом набувають поширення дискові гальма.

На такому велосипеді можна кататися по лісу без доріг і стежок, перестрибувати через невеликі впалі стовбури дерев, долати невеликі броди, і дертися по схилах ярів. Такий велосипед добре використовувати в дальніх і складних походах, на пересіченій місцевості, коли передбачаються великі ділянки бездоріжжя.

На хорошій асфальтовій дорозі на ньому буде важко наздогнати велосипедиста на шосейному велосипеді. Але все одно, гірський велосипед - це універсальна машина, на якій можна їздити як по бездоріжжю, так і по хороших дорогах.

Гібрид

Це - той же самий гірський велосипед з колесами збільшеного діаметру (28 ").

Такі колеса дозволяють досягти більш високої швидкості на рівній дорозі, в порівнянні із звичайним гірським велосипедом. В іншому гібридний велосипед дуже схожий на крос - кантрійний. Прохідність гібрида на поганих дорогах, правда, дещо гірше, ніж гірського, (за рахунок різниці в ширині покришок), але не набагато.

Велосипед цього типу має сенс застосовувати в походах, що проходять у швидкому темпі, коли більша частина маршруту проходить по асфальтових і грунтових дорогах, але передбачаються невеликі ділянки бездоріжжя.

Рекомендації покупцеві.
Звичайно, ніхто не забороняє використовувати спортивний велосипед для повсякденних поїздок по місту. Але, на відміну від дорожніх і міських велосипедів, спортивні моделі рідко комплектуються крилами і багажником. При необхідності їх треба придбати окремо. Крила можна легко встановити практично на будь-який велосипед, а швидка і легка установка багажника можлива не завжди. Не виключено, що для встановлення багажника вам доведеться використовувати слюсарні навики, і самому виготовити кронштейни або хомути.
Інша проблема, з якою можна зіткнутися - на багатьох спортивних велосипедах не встановлений ChainRing. У результаті, якщо на такому велосипеді їхати в звичайних просторих брюках, а не в спеціальному велосипедному одязі, то права штанина буде зачіпати за зуби великої зірочки, рватися і бруднитися. Щоб цього не відбувалося, доводиться закочувати штанину.


Велосипед для даунхілу

Даунхіл(downhill) - це швидкісний спуск з гори на велосипеді. Велосипед для заняття цим видом велоспорту повинен мати дуже високу міцність і прохідність, навіть більшу, ніж у крос-кантрі. Але, на відміну від крос-кантрі, для занять даунхілу маса велосипеда практично не має значення. Він їздить тільки з гори вниз. Тому велосипеди цього типу мають посилену конструкцію рами, потужні дискові гідравлічні гальма, амортизатори з дуже великим ходом і витонченими демпферами. Маса таких велосипедів може досягати 20 кг і більше.

Велосипед BMX

BMX - це трюки, стрибки і акробатика на велосипеді. Для заняття цим видом спорту велосипед повинен мати дуже високу стійкість до ударів. Рама у таких велосипедів дуже низька, сідла часто взагалі немає. Колеса дуже маленькі - 20 "-24", але міцні.

На такому велосипеді зазвичай не стільки катаються, скільки стрибають.

Звичайно ми розглянули лише деякі, основні типи велосипедів, але їх існує і більше залежно від дисципліни або стилю катання.

Рекомендації покупцеві.
У столичних магазинах велосипедний асортимент сильно перекошений у бік гірських велосипедів. Решта моделей велосипеда представлені дуже невеликим числом моделей.
Гібридні і спортивно-туристичні велосипеди, як правило, можна придбати тільки за попереднім замовленням. Можливі також проблеми з придбанням запасних частин і комплектуючих для цих велосипедів.
Втім, останнім часом намітилася тенденція до розширення асортименту гібридних велосипедів.

Тепер наступний важливе питання - скільки повинен коштувати велосипед.

Ціна велосипеда може варіюватися від 50 до 5000 $ і дорожче.

Відразу виникає ряд питань -

Чим же відрізняються велосипед за 50 $ від велосипеда за 5000 $?

Що я отримаю за більші гроші, і чи потрібно мені це.

Як і для багатьох товарів, для велосипедів істинні два твердження -

Дешевий велосипед, швидше за все, не буде якісним.

Дорогий велосипед не завжди виявиться хорошим для наших цілей.

Розглянемо докладніше цінові діапазони велосипедів.


Останній раз внесено зміни: bikemaster (неділя лютого 24, 2013 9:27 pm), редаговано 17 раз
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
bikemaster



З нами з: 06.04.09
Повідомлень: 56
Звідки: м.Кролевець

ПовідомленняНаписане: четвер червня 10, 2010 2:29 pm    Тема повідомлення: Вибір велосипеда Відповісти цитуючи

Бюджетні моделі. Розробляючи їх, конструктори переслідують одну єдину мету - знизити собівартість за будь-яку ціну. У хід йдуть найдешевші матеріали, важкі компоненти, в результаті термін служби такого велосипеда виявляється досить коротким (якщо, звичайно, він використовується не як меблі). Для підліткового велосипеда бюджетна модель виявиться розумним вибором (все одно через пару років дитина виросте, і велосипед стане йому малий). Доцільно придбати такий велосипед для того, щоб зрідка прокотитися по міському парку, і пару разів на рік сходити в невеликий похід. Відмінні ознаки таких велосипедів - сталеві рами, обладнання від SHIMANO - Tourney, в кращому випадку - Altus, а також від безіменних китайських виробників.

Середній ціновий діапазон. Тут конструктори теж намагаються знизити собівартість, але при цьому прагнуть не приносити в жертву якість і вагу велосипеда. Для початківців туристів і спортсменів такі моделі виявляться непоганим вибором, особливо при недоліку грошових коштів. На таких велосипедах цілком можна не тільки прокотитися з групою вихідного дня, але і сходити на кілька днів у нескладний похід. Велосипеди цієї групи оснащуються алюмінієвими рамами, і, можливо, дисковими механічними гальмами. На них використовується устаткування від SHIMANO - Acera, Alivio, Deore, або від SRAM - 3.0 або 5.0

Верхній ціновий діапазон. При розробці цих велосипедів конструктори намагаються забезпечити гідну якість при прийнятній вазі, за рахунок використання більш витончених конструкцій і якісних матеріалів. На таких велосипедах можна сміливо відправлятися в складні і дальні походи. Можна брати участь і в аматорських змаганнях. На них використовується устаткування від SHIMANO-LX, XT, Saint, а також SRAM - 7 або 9. Рами, як правило, алюмінієві (можуть бути магнієві, або титанові). Часто можна зустріти дискові гідравлічні гальма.

Дуже дорогі моделі. Ці велосипеди являють собою шедеври інженерної думки, підпорядкованої одній меті - зниженню ваги за всяку ціну. Дуже дорогі матеріали, витончені конструкції. Надійність, ремонтопридатність, сумісність з іншими компонентами - не найважливіші критерії. Такі велосипеди застосовують спортсмени-професіонали, а також багаті фанати. Як матеріали рам використовуються композити, застосовується устаткування верхніх рівнів: SHIMANO - XTR, SRAM - x, часто використовуються замовлені компоненти.



Наступне питання, - якій торговій марці віддати перевагу?

Вибір велосипедів в магазинах зараз досить великий. Доступні велосипеди різних цінових категорій і різних виробників. Виникають питання - яку торгову марку вибрати? І що важливіше - напис на рамі велосипеда, або ж його комплектація? Наскільки важлива країна, в якій велосипед зібраний? Що краще - купити дешеву модель відомого виробника, або за ті ж гроші взяти велосипед менш відомої торгової марки, але з кращим навішуванням?

Що ж дає покупка велосипеда відомого виробника? Такі фірми, як Klein Bicycle Corporation, Kona Mountain Bikes, Trek Bicycle Corporation, Gary Fisher Bikes, та інші, вкладають чималі кошти не лише в наукові дослідження, конструкторські розробки, але і в рекламу. Тому, купуючи велосипед однієї з цих фірм, ми платимо не тільки за якість розробки та виготовлення, але і за популярність торгової марки. Велосипеди цих європейських і американських фірм, як правило, збирають в країнах південно-східної Азії, але з ретельним контролем на всіх стадіях виробництва.

Придбати велосипед від цих виробників можна, якщо ви не обмежені в коштах.

Велосипед буде дорогий, але якісний.

Єдине виключення - у них не рекомендується купувати бюджетні моделі.

Якість велосипеда визначається не тільки рамою, але і навісним обладнанням, а на дешевих моделях відомих фірм якісних компонентів, швидше за все, не знайдеться. При цьому ціна такого бюджетного велосипеда все одно залишається досить високою.

Виробники другого ешелону, (Mongoose Bicycle, Marin Bikes, Atom Racing, Merida, Kellys і ін) теж випускають достатньо якісні вироби. При тій же комплектації вони виявляються трохи дешевше, ніж велосипеди розкрученої торгової марки, а якість виготовлення і збірки виходить цілком достатньою для більшості споживачів. Виробництво велосипедів цих фірм здійснюється на тих же самих заводах в країнах південно-східної Азії.

Якщо ви обмежені в засобах, то треба звернути увагу на ці торгові марки.

Є ще третя група виробників, яких можна об'єднати під ім'ям Noname Corporation. Велосипеди, вироблені ними, виходять дуже дешевими, їх можна зустріти на речових ринках, в магазинах авто запчастин. Часто назви цих велосипедів робляться схожими на відомі марки велосипедів і автомобілів (Наприклад, Konna, Mongose). Вони дуже гарно виглядають, рами цих велосипедів можуть пістрявити наклейками типу Shimano Equipped і Made in USA, але купувати ці вироби має сенс тільки для дітей і підлітків, коли ресурс велосипеда не має значення. Якщо ви дуже сильно обмежені в засобах, краще або утриматися від покупки, або придбати вітчизняний дорожній велосипед.

Рекомендації покупцеві.
Напис на рамі робить на ходові якості велосипеда менший вплив, ніж клас устаткування. Тому краще придбати одну з верхніх моделей менш відомого виробника, ніж велосипед відомої фірми, але з обладнанням більш низького класу, хоча ціна цих велосипедів може практично не відрізнятися.
Твердження, що на велосипеді марки XXX їздить спортсмен YYY, і поставив на ньому світовий рекорд в ZZZZ році, є не більш ніж рекламним трюком. Хоча б тому, що цей спортсмен напевно ставив рекорд на велосипеді, спеціально підготовленому для цього спортсмена.


Ще одне питання, що стосується придбання велосипеда - У якому магазині його треба купувати?

Краще всього набувати велосипед в магазині, який спеціалізується саме на велосипедах. У хорошому магазині зазвичай виконується передпродажна підготовка велосипеда, тому ви можете відразу після оплати покупки виїхати на ньому додому.

У таких магазинах, як правило, працюють грамотні продавці - консультанти, які допоможуть не тільки вибрати модель по кишені і по потребах, але і підібрати раму по зростанню, відрегулювати сідло. У тому ж магазині можна відразу купити і всі необхідні доповнення для вашого велосипеда.

Рекомендації покупцеві.
Купуючи перший велосипед, рекомендується відразу придбати мінімально необхідний набір інструментів і насос.
Не зайвими виявляться велокомп'ютер і крила, а також мастило для ланцюга.
Не забудьте і про запасну камеру (У автомобілі запасне колесо возите?).


Як показує практика, звичайні спортивні магазини, навіть якщо мають велосипедний відділ, часто не можуть похвалитися великим асортиментом моделей. Вони неохоче беруться продавати моделі, які не користуються масовим попитом. Та і велосипеди вони часто продають тільки в коробках, отриманих із заводу, в розібраному стані. Збирати велосипед повинен покупець. Процес складання та регулювання, звичайно, нескладний, але вимагає деяких навиків, яких у покупця може і не виявитися. До того ж, якщо при збірці виявиться який-небудь дефект або некомплектність, то довести свою правоту покупцеві буде складніше.

На жаль, спортивні супермаркети теж не завжди можуть похвалитися ні асортиментом моделей велосипедів, ні якістю обслуговування. Розібрані велосипеди в заводських коробках вони, може бути, і не продають, але можуть сильно дезінформувати недосвідченого покупця і всучити йому товар, який не відповідає його потребам. Та й роздрібні ціни в таких магазинах виявляються відчутно вище. Дуже часто я ставав свідком ситуації, коли вельми посередній по своїх ходових якостях велосипед рекламувався як щось виняткове, і пропонувався за сильно завищеною ціною. Або коли маловідомий на світовому ринку виробник велосипедів рекламувався як один зі світових лідерів, причому ціни на велосипеди його виробництва теж явно лідирували. Втім, серед супермаркетів є і вельми тямущі, де можна отримати грамотну консультацію і купити хороший товар, не переплачуючи при цьому за неіснуючий бренд.

Купувати в таких магазинах велосипед, звичайно, можна, але тільки якщо ви добре орієнтуєтеся в предметній області і розумієте, що ви купуєте.

Наступна категорія магазинів - це різного роду ринки спортивних товарів. Ось тут складно давати якісь рецепти. Тому що на такому ринку торгові точки, що пропонують китайські вироби, можуть мирно сусідити з грамотними продавцями і якісним товаром за цілком прийнятною ціною. Тобто на ринок можна сподіватися тільки якщо ви здатні відрізнити хороший велосипед від підробки.

А ось на речових ринках, в магазинах автозапчастин, на автозаправках, і тому подібних закладах купувати велосипеди настійно не рекомендується. Як правило, у таких торговців немає нормально організованої майстерні, де ці велосипеди можна зібрати, тому продаються вони тільки в напівзібранному стані,частіше з відсутністю мастила в середині компонентів ходової частини та частин трансміссії. З гарантійними зобов'язаннями теж справи йдуть не дуже добре - до кінця сезону цієї фірми на колишньому місці, швидше за все, вже не виявиться, і пред'являти претензії, якщо вони виникнуть, буде нікому. Хоча ціни в таких торгових точках зазвичай дуже привабливі, якість товару не витримує ніякої критики.

Рекомендації покупцеві.
Як відрізнити підробку від якісного велосипеда.
Одна з ознак того, що перед нами дійсно велосипед відомої фірми - напис на рамі. Серйозні виробники спочатку наносять на раму всі написи, а потім покривають її лаком.
Якщо назва фірми виявляється не під лаком, а у вигляді наклейки, то перед вами, швидше за все, підробка.


І остання рекомендація для покупців, які обмежені в коштах - користуйтеся сезонними знижками. Ціни на велосипеди досягають свого максимуму навесні і на початку літа, а до серпня починають потихеньку знижуватися. Восени зниження цін відбувається досить інтенсивно, а перед Новим Роком велосипед (принаймні, модель року, що минає) можна придбати за дуже привабливою ціною. Але ближче до кінця року найбільш ходові моделі виявляються розпроданими, а появи нових моделей можна чекати тільки ближче до весни. Та й кататися на велосипеді взимку стане не кожен. Тому оптимальним моментом для покупки велосипеда виявляється осінь та початок весни. У цей час ціни вже знижені, але вибір моделей в магазинах ще широкий. І ще майже місяць, до першого снігу, можна кататися і отримувати задоволення.


Змінено: bikemaster (середа березня 30, 2011 7:51 pm)
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
bikemaster



З нами з: 06.04.09
Повідомлень: 56
Звідки: м.Кролевець

ПовідомленняНаписане: субота січня 29, 2011 7:03 pm    Тема повідомлення: Гальма - дискові чи ободні? Відповісти цитуючи

Які гальма вибрати - дискові чи ободні?

В останні кілька років широке поширення почали отримувати дискові гальма.

Принцип роботи всіх дискових гальм досить простий - на втулці колеса монтується гальмівний диск(ротор), а на вилці (рамі) велосипеда - каліпер. Зусилля з гальмівної ручки передається в каліпер, який притискає до диска гальмівні колодки. Диск зазвичай виготовляється сталевим, а робоча поверхня гальмівних колодок виготовлена з композитного матеріалу, що володіє високим коефіцієнтом тертя зі сталлю.

Дискові гальма поділяються на дві великі групи: механічні і гідравлічні.

Механічні гальма працюють приблизно так само, як і звичайні V-BRAKE, тобто зусилля від гальмівної ручки передається на колодки через сталевий трос. Конструкція виходить досить простою і дешевою, але не позбавленою недоліками. Основний недолік механічних гальм пов'язаний з тим, що трос має властивість розтягуватися під навантаженням, тому ефективність механічних гальм виявляється не набагато вище, ніж у ободних гальм V-BRAKE.

Гідравлічні гальма використовують рідину(мінеральне мастило) для передачі зусилля від ручки до гальмівної колодки. Оскільки рідина практично нестислива, ефективність гідравлічних гальм виявляється значно вище, ніж механічних. Гидролінія, звичайно, трохи розтягується в процесі роботи, але значно менше, ніж трос на механічних гальмах.

Плюси дискових гальм:

- Більший коефіцієнт тертя між абразивом і сталевим диском в порівнянні з тертям колодки по алюмінієвому ободу;

- Незалежність від погодних і дорожніх умов (не забиваються брудом і снігом);

- Більший термін служби абразивних колодок і дисків;

- Велика потужність гальмування;

- Нормальна робота гальма при пошкодженні обода;

- Сталеві диски на відміну від алюмінієвих ободів не боятися сильного розігрівання при гальмуванні (важливо в гірських умовах і для даунхілу);

- Велика точність дозування гальмівного зусилля;

- Не вимагає постійного регулювання

Мінуси дискових гальм:

- Висока ціна;

- Вага (у деяких моделей);

- Підвищені вимоги до торсіонної жорсткості амортизаційної вилки (не всі вилки рекомендують використовувати з дисковим гальмом);

- Складність установки, особливо для гідравлічних систем;

- Обмежена ремонтопридатність у польових умовах (для гідравліки);

- Не безпечність користування гальмами за мінусової температури(стосується тільки гідравлічних систем що працюють на мінеральних мастилах)

- Складність заміни абразивних колодок.

Які ж гальма вибрати - звичайні або дискові?


Якщо Ви не обмежені в коштах, займаєтеся спортом, екстримом, дуже агресивним туризмом у вихідні дні недалеко від населених пунктів, автомагістралей і залізниць або просто ганяєте по місту, то можна рекомендувати гідравліку.

Якщо кошти Ваші обмежені, важлива надійність і простота ремонту з мінімумом витрат, якщо займаєтеся туризмом, особливо багатоденним, живете далеко від сервісних центрів - оптимальний вибір механічні гальма.

І останній варіант: Якщо ви займаєтесь веломандрівками на невеликі відстані за сприятливої частіше погоди, катаєтесь по місту або просто користуєтесь велосипедом час від часу, повністю підійдуть ободні гальма(V- BRAKE).


Досвід дозволяє стверджувати, що дискові гальма надзвичайно перспективний і впевнено посівший лідерство напрямок на масовому ринку.


Останній раз внесено зміни: bikemaster (п'ятниця лютого 11, 2011 10:27 pm), редаговано 3 раз
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Doktor



З нами з: 07.02.11
Повідомлень: 4
Звідки: Кролевець

ПовідомленняНаписане: понеділок лютого 07, 2011 10:12 pm    Тема повідомлення: Гідравлічні гальма Відповісти цитуючи

З недавнього часу користуюсь дисковою гідравлікою Shimano M486 Hydraulic Disc , в яких використовується мінеральне мастило. Поки що при використанні за температури від -9 до +5 різниці в якості гальмування не помічено.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
bikemaster



З нами з: 06.04.09
Повідомлень: 56
Звідки: м.Кролевець

ПовідомленняНаписане: п'ятниця лютого 11, 2011 7:46 pm    Тема повідомлення: Re: Гідравлічні гальма Відповісти цитуючи

Doktor написав:
З недавнього часу користуюсь дисковою гідравлікою Shimano M486 Hydraulic Disc , в яких використовується мінеральне мастило. Поки що при використанні за температури від -9 до +5 різниці в якості гальмування не помічено.


Думаю, різниця все ж буде відчутна, особливо влітку, адже мастило має здатність розріджуватись при підвищенні температури.
У будь-якому випадку не рекомендую досить часто користуватись гальмами данної моделі за мінусової температури, це може призвести до різкого скорочення сроку їх експлуатації.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    www.krolevets.com/forum -> Велосипедні тури у Кролевці та навколо (ФОТО) Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі

Реклама на сайті Кролевця! - www.krolevets.com




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group