|
www.krolevets.com/forum Все про життя Кролевця. Приєднуйтеся!
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Makar
З нами з: 01.04.08 Повідомлень: 104
|
Написане: субота лютого 13, 2010 1:13 pm Тема повідомлення: Історія одного дня або як ми їздили на Мутин |
|
|
Ранок на роботі почався як звичайно, передбачалась поїздка на Мутин. Виїхали в 9.00 з пункту А в машині 5 чоловік. Місто проїхали нормально, виїхавши за богокут зрозуміли, що дорога не чистилася і рух іде тільки в 1 машину, наздогнали Ниву і так їдемо за цієї нивою аж за Безкровне, потім кривизна дороги перед Хоменковим стоїть машин 3 чи 4 одна за одною. Як потім виявилося спереду іде трактор К700 тільки не зножем, а з погрузковим ковшом (корито), а перемети такі що він робить декілька метрів і потім весь сніг зносить в бока бо спереду він його не розщищає, стояли хвилин 20 і потім вся колона потихеньку поїхала за к700, іще хтось в машині і промовив а як же швидка буде добиратися до села якщо хтось захворів. Хоменкове проїхали швидко, на рівні з Кащенковим знову робили зупинку, бо касік розчищав перед поворотом на Отрохівку замети, хвилин через 15 знову рух повернувся, потім вияснилося що в дійсності за Отрохівку на х. Малиновий спереду їхала швидка, мимоволі в машині з'явилося питання, а якби трактор сюди не їхав як би швидка добиралася до хворого. Потім починається все спочатку де дороги їде по висоті і не має лісополоси перемети десь по 50-70 см і к700 знову вліво вправо розчищає цей сніг. Незнаю на якому з таких переметів Нива заїхала в один із карманів від к700 і повернулася назад, трактор залишився витягувати вантажну машину, що стояла на обочині і їхала не хто не знає коли із зустрічного направлення. Спереду Волга зїхала в сторону і залишилась чекати трактора, ми, потім 9 ззаду і аутлендер рухаємося далі, метрів черз 200 ми зупинилися, бо вирішили, що краще почекати трактор, 9 ззаду обігнала і проїхала метрів на 50 далі, її витолкали і аутлендер потихеньку але поїхав, дочекавшись к700 хвилин 20 ми рушили знову, через метрів 500 наздогнали аутлендер, потім ми спокійно, потихенько доїхали до гори перед Мутином. Перед к 700 їхала 31 Волга. Інколи ми самі себе питали чому не має зустрічного транспорту і думка повернутися додому в нас зявлялася все частіше. Спустившись з гори ми зрозуміли, що це вже все. На рівні з хлібзаводом стояв потік транспорту з зустрічного направлення, самою першою машиною там стояв жовтий новий Камаз. Мабуть ті люди, що були в тих машинах дуже зраділи, що нарешті їде трактор і ця очікуванка вже скінчилася. Шлях знизу гори до Мутина ми їхали мабуть години 2 перемети більше метра, трактор робить декілька метрів в перед потім вичищає все це всторони, потім знову назад метрів на 10, проїзджає в сніг вперед метрів на 2-4 і знову вліво - вправо викидає сніг, зпереду Волга за трактором як корова на льду не може пробитися ми її штовхаємо через кожні 5 метрів і це зразу за к700, а ззаду ще машин 5 чекають, потім ми водію Волги запропонували нас пропустити вперед так як у нас переднє приводний авто, зробивши так Волга потроху за нами їхали. Жінка з волги уже бігала до водія к700 майже йому молилася щоб він прочистив дорогу. Нарешті псля 3 з половиною годин ми були в пункті Б, пробувши там хвилин 20. Проїзджаючи автомобілі, що були позаду нас, нам дружньо та з вдячністі сигналіть ми їм також робимо ”дружній” жест рукою, ми розвертаємося і з світлими надіяи їдемо назад, перед горою трактор розчищає дорогу, розвернувся і потроху їде назад на гору, потік транпорту уже собрався новий зпереду машин 5 і сзаді декілька машин, всі дружньо розігналися і поїхали на гору, в самому кінці гори прийшлося зупинитися ми зустріли жовтого Камаза який уже їхав нам на зустріч і стояв на горі і сказав, що туди, на Кролевець, можна і не рухатися, бо вже все замело. Думка, що Камаз з ланцюгами на колесах розвернувся назад заплямили всі наші світлі надії. Тут ми побачили що за нами уже машин 10-15. Запропонували Уазіку (буханка) їхати вперед ,а за ним, щоб їхала нива пробивали дорогу, поки вони стояла під гору ми проїхала метрів 50 вперед і засіли на рівні з Камазом, витолкалися і поїхали далі. Ось тут і почалося за поворотом на Путивль метрів 5 вперед штовхаємо машину, метрів 2 назад, позбігалися всі з лопатами розчищаємо дорогу спереді, як вияснилося у уазіка резина гола, а нива поїхала назад, знову вперед метрів 10 назад, виштовхнули нашу машину сідаємо у 15 що була за нами і їдемо. Нашу машину ми наздогнали десь через 2 км, і знову починається те саме, десь метрів через 100 ми побачили 10-ку, яка їхала з міста, за тією десяткой метрів за 300 декілька машин седить, відчистили 10, проштовхнули нашу машину у карман, протолкали 10, потім нашу виштовхали і проїхали вперед, 10 вже зарило. Кожний раз коли штовхали машину я я вспоминав, а мені ж то на Мутин і ненада було. Метрів 15 де тільки що була 10нам далися дуже тяжко. Потім з міста їхав т150, доїхали до наступного затора, що був за 300 метрів до 10, там машини більшість розвернулася і дружною колоною ми їхали додому). Перед рідним містом наша колона зустрілася з колоною що їхала з міста, і ми на їх дивилися з такими радісними і жалісними очима, що ВОНИ НЕЗНАЮТЬ, ЩО ЇХ ЧЕКАЄ ДАЛІ, трошки розкопалися, ланос розвернувся, сказати, що він сам розвернувся не можна його 10 чоловік на місті розвернуло, поламав бампер і їхати далі не наважився, пустили Ниву шевролет по зустрічний і вся колона з міста за Нивой обїхала нас і ми нарешті доїхали до Кролевеця. В пункті А ми в 16:00, = Кролевець-Мутин-Кролевець =7 годин. |
|
Догори |
|
|
|
|
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|