www.krolevets.com/forum www.krolevets.com/forum
Все про життя Кролевця. Приєднуйтеся!

www.krolevets.com


 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Дошка оголошень на сайті Кролевця
Cьогодні: четвер березня 28, 2024 11:51 pm
www.krolevets.com/forum


Реклама на сайті Кролевця! - www.krolevets.com
Курсы НБУ
Табак для кальяна

 
Нова тема   Відповісти    www.krolevets.com/forum -> Куточок споживача
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Katier



З нами з: 15.08.19
Повідомлень: 472

ПовідомленняНаписане: п'ятниця листопада 22, 2019 11:32 am    Тема повідомлення: Табак для кальяна Відповісти цитуючи

Какой табак взять для кальяна? Не разбираюсь в них..
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Scesc



З нами з: 15.08.19
Повідомлень: 350

ПовідомленняНаписане: п'ятниця листопада 22, 2019 1:34 pm    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Здравствуйте! Большой ассортимент табака в магазине https://tabakka.com.ua , советую здесь заказывать. Из фирм возьмите из средней ценовой категории. Например, Jibiar, Al Fahker. По вкусам обычно для начала берут сладкие, малина, ягоды, можете попробовать шоколад.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
BoykoAnna



З нами з: 16.11.19
Повідомлень: 154

ПовідомленняНаписане: субота листопада 23, 2019 10:03 pm    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Табак нужно нюхать. Обычно изначально пробуют дыню.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
deefhu



З нами з: 28.11.19
Повідомлень: 1

ПовідомленняНаписане: четвер листопада 28, 2019 10:09 pm    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи